Vårkänslor

Känner verkligen hur humöret ändå blir bättre och bättre för var dag som går, även om det ibland känns plågsamt långsamt och som om inget förändras. Har återfunnit viljan att hålla ordning här hemma (jag har ju gjort det men bara för att jag känt mig tvingad) och tycker det är riktigt roligt att tjollra på med min som igen och det om något är den bästa känslan någonsin. Han är en sån fantstisk liten varelse, stor och stark och så tidig i utvecklingen att man bara häpnar. BVC-tanten har upprepade hånger frågat om vi verkligen är säkra på att han är så ung som han är, guldklimpen min. Det får föräldrahjärtana att känna sig lite extra malliga och stolta kan jag lova!

Idag skickades äntligen beställningen från Crazy Factory så i början på nästa vecka dimper det förhoppningsvis ner paket med fina smycken till mig och hjärtat! Joel har också beställt ett jättefint babygym från amazon som vi väntar på, ser verkligen fram emot att det kommer då jag är säker på att lilleman kommer älska det.

Måste shoppa kläder åt lilltrollet också i slutet av månaden då han just nu har på sig 80 och rätt snart måste byta upp till 86 och i den storleken har vi bara tre bodys och inga byxor, ingen av oss trodde någonsin att han skulle växa så här fort men det är riktigt underbart även om han går igenom kläder i raketfart. Som min syster sagt många gånger så känner man sig nog mycket lugnare som förälder om barnet är lite för stort än lite för litet. Inte för att lilleman är "för stor", han är bara ordentlig på alla håll och kanter. Sist på BVC fick vi vet att han väger som en 8 månaders och är lång som en 6-7 månaders och då var han bara några dagar över 3 månader. Jag tror verkligen att Joels 196cm har något med det hela att göra!

Nej, ska sluta babbla här och ta och gå och sova om jag ska orka upp med lillskrutten vid 7-8 tiden!


Kommentarer
Postat av: emanuel

haha ja han brås på far sin! kommer bli en ståtlig karl i framtiden! ^^

2013-03-14 @ 00:44:10
Postat av: Cissi

Japp, stor och ståtlig tror vi på! :D

2013-03-14 @ 09:22:20
URL: http://Miniatureme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0