TV+sovrum=awesome

Hade lovat mig själv att aldrig mer ha TV i sovrummet men nu ligger man här lika fullt och tittar på mysfilm i sängen. Fy mig, underbart är vad det är!

Allt är lugnt i lägenheten, Joel sitter vid datorn och allt annat är tyst, tyst. Fantastiskt.

Saker börjar lösa sig, sakta men säkert rör vi oss framåt och vi är snart vid slutet på tunneln, ute i solljuset. Det är kämpigt och allt annat än kul men vi kommer komma ut starkare på andra sidan, det har jag inga tvivel om.

Nu ska jag lägga sista handen vid en piercing/smyckesbeställning. Måste ju köpa fina saker till septumen (åh, jag älskar älskar älskar den. Utan tvekan min favorit av alla piercings jag någonsin haft!) och jag kan faktiskt aldrig ha för många pluggar till mina töjda öron (som jag också är otroligt fäst vid). Även en del halsband och armband åkte med, samt några grejer till Joel. Älskar Crazy-factory, skulle kunna bläddra på deras sida i evigheter. <3

Litet urval ur beställningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0