Lördag

Haft en riktigt trevlig kväll med en fin tjej, liten har sovit som den lilla guldklimpen han är och hennes son roade sig med min tv-spelssamling. Bra att vara gamer när det kommer ungar på besök, finns alltid nåt att göra.

Pojkarna har haft killkväll i köket och verkade också ha riktigt trevligt, så vart en lyckad kväll all around med andra ord! Blev sent innan den sista gästan släntrade iväg, var bara för en stund sen, så är trött och slut men nöjd ändå. Ligger i sängen med ett avsnitt och ska strax sova, bara väntar på god natt-kram från karlen min!

Måndag blir det lunch och stan med ovan nämnda fina tjej medans karlarna har barnen och på måndag ska jag också skicka min Crazy Factory beställning. Så mycket fint man vill ha!

Nej, nu har jag inget mer vettigt att säga. G'natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0