Lat söndag

Idag har det inte hänt mycket utöver det vanliga. Städat lite, tvättat ett par maskiner, tagit hand om lilleman och varit på Coop med modern. Skönt med en slö dag, imorgon har vi starten på en ny vecka som förhoppningsvis för med sig lösningen på väldigt många problem!

Imorgon ska jag som tidigare nämnt iväg på schtaan med en tjejkompis som jag nyligen tagit upp kontaken med igen. Hon väntar just nu sitt andra barn och bor alldeles här intill så är som alldeles perfekt. Att hon är grymt trevlig och att vi känt varandra i snart tio år skadar ju inte heller! Det är riktigt nice att prata med någon som är på samma våglängd som en själv och som har samma utgångspunkt i livet. Är flera år sen jag kände att det var så lätt och kravlöst att prata med en väninna så jag är riktigt glad att vi börjat hitta tillbaka till varandra!

Ikaros sover som en sten under min iron Maiden-hoodie, katterna sover, Joel spelar Diablo och lilleman snusar sött i spjälsängen. Allt är som det ska vara med andra ord. Ska virka lite och ge Elias hans sista flaska för dagen på typ en halvtimme, sen ska jag sova så länge jag bara kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0