-.-.-.-

Lade vid lunch idag ut en annons på blocket om Ikaros utan att egentligen förvänta mig något svar, fick två ganska omedelbums och nu ikväll kom en tjej som bor här på torpet och tog med honom hem på prov. Jag hann inte riktigt med i vad som hände, trodde aldrig att vi skulle få napp så fort och definitivt inte av någon som jag skulle känn mig bekväm med att lämna hunden till men här sitter jag ändå ensam i sängen och anstränger mig för att inte titta på den tomma hundsängen. Det är ju bara på foder och precis som Joel säger så kan vi ta tillbaka honom när som helst men det gör ont i hjärtat lika fullt. Usch usch usch, helt galet att man kan bli så fäst vid ett husdjur.

Ska ta och äta lite soppa, glo på Netflix och virka tills jag somnar. Kommer nog bli en lång kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0