Tröttur

Bebis och pojkvän sover pch här ligger jag, klarvaken och illamående. Börjar vara less ångesten och oron nu, vill bara få sova i lugn och ro och ha en normal vardag igen. Blir väl bättre och bättre antar jag, men plågsamt långsamt går det och varje natt är en ny kamp för att sova.

Har varit en bra dag i övrigt, lugnt och stilla då liten sovit hela dagen med några avbrott för mat och lite gnäll. Tror det är en växtspurt på g, inte mycket vakentid (sammanlagt kanske 3 timmar sen 6 i morse) jämfört med för några dagar sedan då han bara tagit ett par tupplurar under hela dagen. Hoppas det återgår till det normala imorgon, blir ju orolig om det fortsätter såhär!

Joel fyller ju år idag också. Dessvärre blev det inget firande alls nästan (utöver att jag lagade gomat till middag och han var iväg till sin mor mitt på dagen) men vi satsar desto mer på fredag då vi hoppas på barnvakt så vi kan få en kväll för oss och äta ute osv. Ska bli toknice! :)

Nej, nu ska jag försöka sova igen och jag hoppas att allt går bra under morgondagens möte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0