Midnatt råder

Och jag sitter vaken! Klagar dock inte, känner mig pigg och är rätt skönt att få lite tid ensam. Är självklart inte helt ensam dock, bebis snusar i vaggan och Joel snarkar på soffan, men lugnt och stilla är det då hur som helst. Har ER-maraton med mig själv och har det riktigt bra!

Min mobil försvann spårlöst för några dagar sedan, satt i mammas bil på väg mot Coop, kollade klockan, stoppade tillbaka telefonen i fickan och insåg fem meter från bilen att jag inte hade den på mig. Antog att den fallit ur fickan i bilen och gick in och handlade men när vi sedan letade igenom bilen så fanns den ingenstans. Kollade runt bilen, under, överallt där vi trodde att den kunmat hamna inne i bilen, men den gick inte att hitta. Sjukt konstigt! Hoppas att den kommer dyka upp nästa gång mamma storstädar bilen men lagom irriterande är det. Egentligen spelar det ingen roll, det enda jag saknar är bilderna på Elias som jag tog just innan vi for hem från BB. Det känns inge kul alls att dom är borta men hoppas som sagt den dyker upp framöver.


Världens bästa Joel överraskade mig dock med en ny telefon när han kom hem från stan tidigare idag så är återigen kontaktbar! Är riktigt glad över den, är en Sony Ericsson WT19i, en walkman med riktigt bra ljud så ska ta och investera i ett större minneskort så jag slipper bära runt på både telefon och iPod hela tiden för första gången på flera år. Grymt glad är jag som sagt!

Ska bäcka Joel på ett par timmar så jag kan gå och lägga mig i sängen och sova i massor. Nu behöver jag dock något att äta. Vrålhungrig och törstig, SodaStreamern vi köpte till oss själva i julklapp var för övrigt den bästa investeringen på länge. Vill inte tänka på hur mycket pengar jag lagt på kolsyrat vatten det senaste året!

Nej, nu fika. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0