Lugn

Liten ligger och snusar i vaggan och jag hinkar vatten och försöker förstå hur jag kan behöva dricka mer än vad jag redan gör. Tre liter minimum annars får jag huvudvärk. Wut. Ska bli skönt när ammandet är över så jag får känna mig helt och hållet som mig själv igen. Trots att planetmagen är borta så kan jag fortfarande inte sova som jag vill för då läcker jag mjölk överallt.. Bara fem månader till! ;)

Dagen har varit lite upp och ner efter en lång natt med lite sömn men det lägger vi på hyllan och går vidare. Har fått städat och börjat tvätta så det känns bra, älsklingen tog hand om disken och kvar är egentligen bara att storstäda kattlådorna. Det får dock vänta till imorgon då vi inte har ren sand så det räcker till något så drastiskt men en dag till kan jag nog stå ut! Imorgon blir det eventuellt en shoppingtur för min del också så det håller vi tummarna för att jag orkar. Tänkte fara idag men det blev som det blev med det. Ny dag imorgon som sagt!

Lördag hoppas jag att Sanna kommer förbi som planerat och håller mig sällskap ett tag på dagen medans Joel är på jobbet, hon och karlen hennes var förbi som snabbast igår kväll och såg liten men blev bara tio minuter då dom skulle till bussen. Var inte ett dugg förberedd på oväntat besök dock, satt och ammade i soffan iklädd morgonrock och mjukiskläder, oduschad och lägenheten såg ut som ett bombnedslag. Ajja, sånt som händer. :P

Nu vaknar liten. Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0