Fredag

Sitter och njuter av stillheten här hemma med en slumrande bebis i famnen. Tokmysigt. Har plockat bort en del här hemma och satt igång mer tvätt, så resten av kvällen blir det inte mycket hålligång.

Har idag varit och sprungit runt på stan alldeles ensam med NIN och Slipknot i lurarna för första gången på länge. Hittade några fina tröjor till mig, ett par pyjamaser åt liten, en ny BH och fint garn. Håller på med en överraskning som jag behövde material till och hittade ett jättefint lurvigt garn som jag ska virka en mössa eller dylikt av. Inte bestämt mig än, var bara tvungen att ha det! Träffade också upp Nanna och hängde med på bebisträff på hennes jobb en stund, himla trevligt att träffa folk. :) Kändes skönt i allmänhet att komma mig ut även om jag saknade lilleman sjukt mycket mot slutet av de tre timmarna. Galet! Känner mig helt slut, ska bli skönt att lägga sig om inte allt för länge.

Fick överraskningsbesök av Sanna igen som varit på lägenhetsvisning i ett hus här intill. Hoppas dom får den, skulle vara kul att ha någon så nära att umgås med på dagarna när Joel jobbar! Hon skulle komma förbi imorgon som planerat så håller tummarna för att dom fått bra besked då. :)

Nu ska jag hänga tvätt strax och invänta att J kommer hem från hundpromenaden och sen virka lite mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0