Update 2

Har inte mycket roligt att skriva om för tillfället, därför är bloggandet inte direkt någon prioritet. Det har varit några väldigt långa veckor nu men jag börjar se ljusningen och känna lite livsglädje igen. Kan sammanfatta vad som hänt vid ett senare tillfälle, för närvarande är jag som fortfarande mitt uppe i det och vill helst inte tänka på det.

Men vi var iaf på 2 månaders kollen med lilleman här om dagen. 64 cm lång och 7,7 kg! Stoooora killen alltså, min lilla tjockiskorv. Helt galet att han vuxit en hel decimeter sen han föddes, har svårt att förstå hur liten han var! Underbart fin är han då hur som helst, vår alldeles egna lilla tjorv. 2 månader gammal idag, och 9 veckor imorgon. Vet inte vart tiden tar vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0