Onsdag

Varit en fullspäckad vecka, och så fortsätter det nog. Måndag var det öppna förskolan, igår var det föräldraträff och idag öppna förskolan igen. Imorgon väntar vi besök och på fredag blir det förhoppningsvis barnvakt!

Lilleman tycker verkligen det är jättespännande med andra barn, ligger och ooooar och äääääar och tuggar på sina händer med jättestora ögon och gör sitt allra bästa för att kravla runt. Ungen måste sluta växa och utvecklas så fort, inte ens 5 månader gammal och redan håller han på och börjar krypa och en tand har börjat ta sig genom i underkäken. Det går så fort! Helt crazy, älskar varje sekund (förutom när jag är trött förstås, men jag har aldrig hanterat sömnbrist särskilt bra..).

Garnet till min filt anlände till slut i veckan men det projektet ligger lite på is just nu. Håller på och slutför mormorsrutor till ett fodral till min iPad och ska göra klart en babyfilt till ett par kompisar och sen så ska jag återgå till det stora projektet. Verkligen peppad att få allt klart, är så kul med virkning!

Nu ska jag fästa lite mer trådar och titta på bebis som leker på mattan. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0