Hellu

Snabb uppdatering från sängen!

Lilleman frodas och har fått två tänder i underkäken, "kanintänderna" som dom kallas. Jag mår bättre och bättre, tar mig ut ur lägenheten till Öppna Förskolan två dagar i veckan och försöker hitta på saker med kompisar så mycket jag orkar. Saker rullar på och förhoppningsvis blir det en gigantisk ljusning i slutet av veckan men mer om det sen. Ikaros är inte längre hos fodervärden då jag kände att det inte funkade så nu är han hemma på dagarna och resterande tiden är han hos en väninna till mig när hon inte jobbar. Funkar bra än så länge men har bara gått två dagar så man ska aldrig säga aldrig men jag har inga tvivel om att det här ska funka finfint!

Lite mer kreationer. Ugglan var mest ett test för att se om jag kunde göra den men den vart riktigt söt måste jag säga.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0