Bra dag

Har varit en sväng in på stan ensam med bebis för första gången! Kändes helt lugnt, han var så sjukt trött men höll sig självklart envist vaken större delen av tiden. Inget gnäll eller skrik, bara lite babblande och dregglande. Fining. Premiär för sittdelen av vagnen också! Han ryms fortfarande i mjukliften (med nöd och näppe) men han är så vaken och med så bra mycket roligare för honom att sitta så han ser något. Dessutom går ju ryggstödet luta helt bakåt och dynan från liften gick att spänna fast i sittdelen så så jättestor skillnad är det ju inte!

Har skämt bort mig själv litegrann också, tre nya linnen, hårfärg och ett nytt nagellack fick följa med mig hem igen. Mitt första nagellack från OPI och jag är helt frälst. Underbar formula och färgen (blev Sprung denna gång) är helt fantastiskt. Ska sen när liten somnat för natten ta och färga håret och virka vidare på babyfilten. Snart klar så jag får återgå till mitt huvudprojekt! :)

Träffade även kär vän på stan som snabbast. Livet är väldigt upp och ner ibland men till slut landar man ändå på nåt sätt på fötterna, även vi, det är jag säker på.

Lite bilder från veckan, naglar, virkprojekt till syster osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0