Säng, säng, säng...

Ligger återigen till sängs, trött och slut och ont som tusan. Usch för det. Måste komma ihåg att ringa sjukgymnasten imorgon och se om hon kan hjälpa mig för såhär kan jag inte ha det i sex (åtta) veckor till. :(

Förutom smärtan så har det varit en riktigt bra dag! Fick hem ett paket från tradera som jag vann för över en månad sedan och mer eller mindre accepterat att det aldrig skulle komma, fick hem en klocka som jag köpt via FB och som jag är tokkär i och upptäckt att de "pluttarna" vi behöver till spjälsängen är samma som sitter i skötbordet så ska in på Babyproffsen imorgon och beställa efter reservdelar! :D Joel fick även tag i karlen på Kaplan som skulle fixa de saknade delarna till sängen och tydligen var det bara lite finputs och lackning kvar så vi kan nog hämta dom nästa vecka. ^^ Älskar när saker rullar på!

Nu ska jag försöka sova, och försöka komma ihåg allt som ska göras imorgon. Wish me luck!

(Tiden bara flyger iväg. Var ju i vecka 15 och var övervänt på ultraljudet alldeles nyss! :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0