Psst

Har som ni märkt kommit tillbaka till blogg.se, trots irritationen och strulet med appen. Bloggportalen sög, för att vara rakt på sak, så är skönt att vara tillbaka. Fri från strul dessutom! :)

Ligger i sängen och försöker sova, har ont så in i norden i bäckenet och i ryggen så vet inte hur det ska gå med sömnen. Blä för det. Foglossning var inte roligt ens i början, och nu när det bara blir värre och värre vill jag inte vara med längre. >.<

Har dock varit en toppendag i övrigt! Den tillbringades ute i Burträsk med Nanna och Hedda, massa prat och allmänt mys. Blev fotad också av tidigare nämnda fröken (den äldre då, trots att Hedda är en rackare på att vara snabb i vändningarna så är hon nog inte riktigt hemma på digitala systemkameror än. Ge henne ett halvår. ;P) och blev uppriktigt överraskad över hur nöjd jag blev med bilderna. Såg inte alls lika svullen och gigantisk ut som jag känner mig, så det var en trevlig överraskning! Plus att Nanna är en snidare på att ta bilder så är nog mest hennes förtjänst hur som. ;) Längtar tills jag får de klara bilderna, ska bli så kul. :)

Nu snurrar huvudet runt tankar på nya sängen till oss, mobil av något slag till spjälsängen och förhoppningar om att vi får delarna som fattas till spjälsängen snart. Imorgon ska vi (Joel) ringa till Kaplan och höra hur det går för dom riktigt!

Ska ge mig på sömnen och hoppas på det bästa, lite är bättre än inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0