Pannkakor

Blir crepes till middag, mums! Känner att jag kommer att sitta och längta efter dom hela dagen. :)

Nanna var förbi ett tag tidigare och överlämnade de bilderna dom var klara samt pratade strunt i allmänhet. Mys. :) Blev en kortis då hon skulle iväg till jobbet men det var trevligt att träffas ändå, som alltid. Ska sätta mig och titta lite närmre på bilderna senare, just nu vill jag inte göra något alls!

Blev lite tvärstress efter att ovan nämnda fröken for dock, insåg att jag inte lämnat in blanketten för aktivutetsersättning till försäkringskassan och att jag hade noll aning om exakt vilket datum praktiken avslutades. Så, försökte febrilt få tag i min kontakt på arbetsmarknadstorget vilket visade sig omöjligt då ingen på hela stället svarade, så fick skjuts in på arbetsförmedlingen av mamma då jag tänkte att dom borde veta. Sagt och gjort, pratade med en väldigt trevlig kille i receptionen och fick där veta att hon på arbetsmarknadstorget aldrig meddelar AF om att min praktik var avsultad så det beslutet löpte på som om jag fortfarande jobbade. -_- Sa iaf till om att jag meddelat om avslut den 21/9 och inte varit där sedan dess och dom skulle göra en efterkorrigering så att det blev ställt till rätta där. Puh. Lämnade in blanketten på FK, fick veta hur jag skulle göra med mödraskapsintyget och plockade på mig blanketter för bostadsbidrag och for sedan hem igen. Joel ska ringa ett sista samtal imorgon för att ställa allt i den där härvan till rätta så behöver vi inte tänka på det mer. Skönt!

Nu Supernatural och sen fara och handla lite mat med mamma. :)


Kommentarer
Postat av: sarah

Jag ääälskar supernatural! Och fin blogg du har!
Är du musikintresserad? se till att checka in min nya blogg om musik där jag uppdaterar de senaste musikvideosarna, bjuder på musik för alla, från gammalt till nytt, från hiphop till rock!

2012-10-28 @ 13:17:49
URL: http://janesplaylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0