Nattvakt

Känns lite så ibland. Börjar vara småless på sömnproblemen men förr eller senare får jag sova igen. Kanske inte blir förrän om ett år eller nåt men som sagt, förr eller senare...

Småglor på Monsters VS Aliens på Js laptop och surfar runt på iPaden som vanligt. Är nog en av de bästa investeringarna jag gjort på väldigt länge. Har gott och väl fått valuta för dom pengarna jag lagt ut! Nu när min laptop är ute för räkning för gott så vette tusan vad jag skulle göra utan den här manicken. :P Vi hade ett smärre missöde med ett par hörlurar som låg på tangentbordet när datorn stängdes igen, vilket ledde till en sprucken skärm.. Shit happens, den var inte värd mycket hur som så ingen större förlust för min del. Tycker mer synd om min karl som var den som lade igen skärmen och som nu mår synbart röv varje gång det kommer på tal. Sötnos. <3

Naglarna är för övrigt nu täckta av två lager Kleancolor - Metallic Green, med två lager China Glaze - Ghoulish Glow över. Gröna, glänsande och lyser i mörkret. ;) Ska se om jag lyckas ta en bra bild på det imorgon, just nu ids jag inte kravla mig ur sängen igen!

Avslutar dagen ned världens sötaste pit bull. Jag vill bara pussa honom i hela ansiktet. :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0