:D

Det ringde på dörren där vid fem över sju och jag funderade smått över varför Joel inte bara gick in då han hade med sig nycklar då han for. Konstigt. Öppnar dörren och där står en liten gubbe och en liten lastbil och ska leverera madrasserna en dag tidigt! Är toknöjd med hur sovrummet blev och kan knappt bärga mig på att få gå och läggs mig för dagen. :) Ska nog bara se klart det avsnittet som rullar på tv:n nu och sen krypa ner och aldrig stiga upp igen. Mmm, myyys. ^^

Allt gick toppen hos barnmorskan också. Lilleman har fixerat sig och hade fin-fina hjärtljud som vanligt, han har halkat av kurvan och mätte tre veckor bakom istället för att ligga exakt i takt med veckorna men får se nästa gång vi far in hur det ser ut då. Vår vanliga barnmorska var borta så fick träffa en annan och det kändes inte som om hon mätte likadant. Ajja, spelar inte så stor roll egentligen, så länge han mår bra så får han gärna vara lite mindre hellre än större. :P Mina blodvärden har rättat till sig så jag slipper fortsätta äta niferex. Woho! Fixat mödraskapsintyget till FK, fått alla papper som ska med till förlossningen och ska börja knåpa ihop mitt brev till barnmorskan. :) Så lite tid kvar!

Skötväskan har kommit nu också så ska hämta den imorgon, yay. :D Håller tummarna för att låsmuttrarna kommit också så jag slipper fara in igen i veckan. Imorgon kommer nog mobilen också, så snart så kan vi skutföra barnrummet också! :)

Sovrummet före och efter, plus bonusbild på vaggan och Ikaros krypin. Han trivs verkligen där under, sötnosen. ^^ (hade hunnit plocka bort sängkläderna och bäddmadrasserna när jag kom på att jag skulle fota först och ljuset är annorlunda på den efter men ajja, blev bilder iaf!)

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0