Beeeeebiis

Var och hämtade barnvagnen tillsammans med Joel idag och vi är hur nöjda som helst. Överlyckliga rent ut sagt. :) Har varit lite fundersam om vi gjorde rätt val men efter att ha promenerat hem den idag så är jag säker (i min okunnighet) att den är rätt för oss. Och den är så fiiiin. ^^ Skötväskan blev försenad dock, nästa vecka eller veckan efter det blir det att hämta den. Tydligen har Emmaljunga brist på tyg för tillfället så dom prioriterar i första hand vagnarna och det är jag helt med på, väskan känns väl inte lika viktig som vagnen egentligen även om det ska bli kul att få hem den. :)

Åh, avis på Joel som kan höra lillemans hjärtslag när han lägger huvudet på min mage.. Stunden innan vi somnar är en av mina favoritstunder på dagen. Bara ligga och känna liten sparka båda två, prata om framtiden och mysa i allmänhet. Kommer helt klart sakna det om en månad men är säker på att det kommer komma andra lika underbart fina och kärleksfulla stunder då också. <3

Har fått lite mer ordning i barnkammaren idag också och det känns riktigt skönt. Delarna till sängen är klara för upphämtning (Joel var dit idag men karlen som hade grejerna var ingenstans att finna) och nästa vecka får vi låsmuttrarna som saknas så vi kan helt montera klart den också. Underbart! Vi ska försöka få upp hyllorna i veckan men det ser vi hur det går med, känner inte att det är jättepanik med det även om det kommer vara skönt när det är klart. Är då helt övertygad om att liten kommer strunta fullständigt i huruvida det är kalt på väggarna eller inte. ;)

Oh, och ny säng till dom vuxna också på tisdag! Såååå peppad, imorgon ska vi hämta sängramen från min gamla lägenhet och sen är det bara att invänta madrasserna. Kommer bli toknajs, är så less på den här sängen så det inte går dit en till. 160 bred och separata bäddmadrasser som glider isär heela tiden, plus att resårmadrasserna inte är i nyaste laget heller. >.< Mm, ska ta och försöka sova och drömma om mjuka sängar och fina bebisar. ^^

35+3! <3 Har verkligen blivit dålig på att komma ihåg att ta bilderna i tid. Ska försöka skärpa mig de här sista veckorna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0