<3

Efter en dag fylld med långsam städning och prat med hunden ligger jag till slut på soffan och väntar på att gå och lägga mig. Har hunnit tvätta lite, dammsuga, rensa ur Joels garderob, gå igenom alla sängkläder och plockat och donat och fixat i allmänhet. Har även hunnit fixa till i sovrummet (oooh, är så PEPP på att köpa nya sängen. Blev uppskjutet till den kommande veckan men det gör inget, då hann jag ju förbereda rummet lite. ;P) så nu har jag fått upp en fönsterlampa (till slut), städat bort flyttlådan med böcker som stod i ena hörnet och förpestade mitt liv, tagit ut min systers jumbokuddar, som jag inte vet vad jag ska göra av riktigt då dom bara är ivägen överallt, och allmänt fixat även där inne. :) Kvar på schemat för morgondagen står dammtorkning och skurning, samt få ut alla sopor som jag lyckats samla ihop idag. Förstår inte hur vi kan ha saker kvar med tanke på hur mycket jag slänger nu för tiden men tydligen så finns det skrot så det räcker ett tag till iaf! :P

Är så sjukt skönt att få röja på här hemma om dagarna, tiden går fortare och min stress blir bara mindre och mindre för varje grej som blir klar. :)

Oooh, i veckan kommer barnvagnen! :D Så sjukt övervänt, men ändå så känns det som om det var nyss vi var och beställde den och skulle vänta i tre månader. Tiden går fort, men långsamt. I veckan kommer även muttergrejerna som saknas till spjälsängen och förhoppningsvis även spjälan och benet som Kaplaneleverna skulle fixa i ordning. Smidigt att bara kunna gå till en gymnasieskola och be om hjälp med såna saker, annars vette tusan hur vi löst det. :) Åh, blir en spännande vecka minst sagt, och mycket som kommer bli klart. ^^

Nu lite reddit, sen säng! Och! Måste också komma ihåg att ringa mina samtal imorgon då jag glömde i fredags. Mycket viktigt!

Vecka 34+0! :D Tiden bara flyger fram. ^^ (plus smygattack från Joel, därav suddigheten. ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0