Trött

Varit en otroligt seg dag med mycket tupplurande och inte mycket aktivitet, men en bra dag ändå. :) Mycket mys med älskling och gymnastiserande bebis gör en glad Cissi, även om lillemans fötter gör ganska ordentligt ont ibland. :P Tror han blir en stor och stark en, som far sin. ^^

Igår tog jag itu med att sortera igenom alla bodys vi har i storlek 50 till 68 då jag misstänkte att en del nog inte stämde överrens sådär superbra med storleksmärkningen. Hör och häpna så var det en hel del som krympt efter tvätten så nu är det istället fyra ganska lika stora högar istället för tre små högar och två gigantiska med 56or. Några var också större än väntat så det jämnade ut sig riktigt bra. :) Ska under morgondagen kolla igenom dom byxor och och tröjor vi har så allt ligger rätt där också, skulle kännas så dumt om något inte blev använt pga att det ligger i fel hög. Jag har inga illusioner om att allt verkligen kommer hinna användas då bebisar växer så grymt fort i början men ja, jag tycker om ordning och reda i alla fall. ;)

I övrigt vet jag inte vad jag ska företa mig under morgondagen. Finns en del disk som ska tas om hand om och julgranen ska ju upp förr eller senare men utöver det så får vi se. Eventuellt följa Joel och Ikaros upp i skogen och kasta boll på förmiddagen, och borde ta och dammsuga men det får avgöras av hur mina höfter mår imorgon. Hoppas på en piggare och något produktivare dag iaf! :)

Vecka 39+2. Håller tummarna för att det är sista bilden nu då! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0