Torsdag

Fick idag hem lite grejer jag köpt på eBay. Internet är farligt, särskilt när saker är så billiga! Fick iaf hem de julklappar jag beställt till min syster (är hundra på att hon kommer älska dom) och ett nytt nagellack; Elle's Spell från Barielle. Så, nu ger jag mig själv köpförbud på nätet för resten av året. Allt vi behöver finns i lägenheten och pengar bör sparas till annat, babyrelaterat. :)

Inhandlade även en fin matta till barnrummet då jag och mor ändå var iväg. Riktigt nice blev det, ser fram emot att J kommer hem så han får se hur det blev! ^^

Imorgon blir det att fara och raka katterna, eller två av dom iaf då Mys inte direkt får så mycket tovor i sin korta päls. Men, blir att packa in Leo och Mongo i bilen och skjutsa iväg dom till schtaan imorgon förmiddag då. Ska bli skönt att äntligen få det gjort, och att inte behöva tänka på att borsta katter i vinter! :)

Nu WoW medans tvätten snurrar på i maskinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0