Torsdag förmiddag

Vaknade vid sju efter hela fyra timmars obruten sömn! Måste vara något slags rekord. :)

Igår sov jag mest bara hela dagen. Tror det blev ungefär fem timmar sammanlagt igår natt mellan 2 och 10, sen sov jag mellan 1 och 3 ungefär, åt litegrann, somnade om och sov till 7. Joel kom hem, vi umgicks ett tag, han for iväg till Emanuel och jag låg och halvsov på soffan tills han kom hem där vid halv elva med min syster i släptåg. Så, umgicks med henne en stund, tog en dusch och sen blev det ganska snabbt isäng för mig och karlen då vi båda var helt döda. Inte en vidare värst produktiv dag men ändå riktigt behaglig. :)

Idag blir det att vik lite tvätt och försöka övertala mig själv att diska. Dammsög och tvättade i förrgår så det är då bortgjort för ett tag till. Lite allmänt plock och don här hemma och en vända in på stan och fixa ett par ärenden när Joel har lunch blir nog alldeles lagom. Känns som det kommer bli en rätt chill dag det här med, och mycket annat än lugna dagar tänke jag inte tolerera på ett bra tag. ;)

Ska ta och virka vidare på min halsduk och klappa planetmage. Kom igen nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0