Sluuut

Vaknade som på beställning prick klockan ett, lyckades somna dr vid åtta imorse så helt dåligt med sömn blev det inte! :) Duschade, åt frukost och for iväg tillsammans med J till barnmorskan. Har lagt på mig en hel del vätska på sistone, helt galet, men annars såg allting bra ut. Provsvaren var negativa, lillemans hjärtljud låg stadigt på 138 och han ligger fortfarande mitt på kurvan. Precis som jag trodde sist så blev det annorlunda då det var någon ammam som mätte men det spelar ingen större roll så länge han mår bra! :)

Mamma hämtade upp oss och vi lämnade av Joel och vovve på torpet och gav oss ut på shoppingtur. Började på Barnens Hus där jag hittade en fin filt och en mjukiskanin, och fick lite grejer av mamma också. :) Sedan ble det Willys för inhandling till maten ikväll, och därefter in på CK.

Låg och kollade igenom Gallerix sortiment på deras hemsida igår och hittade möjligtvis en bild jag tyckte om och den var inte i det formatet jag ville ha. Dumt. Så, frågade mamma om hon hade några idéer och då föreslog hon det uppenbara att gå på Olssons Tyger och se om dom hade något fint där att rama in. Duh. Hittade ett riktigt fint ett i brunt och svart med skogstema som jag ska klippa lite i, tror det blir hur bra som helst.

Avslutade turen med en vända på Clas Ohlson där vi inhandlade ramar och glödlampor så nu är jag all set att börja fixa iordning tavlorna! :D Är tokpeppc tror verkligen det blir hur bra som helst.

Ska ta och måla över de igenspacklade hålen från igår och sen ta fram saxen. ;) Borde verkligen ställa mig och diska också men jag har så ont överallt att jag knappt kan sitta, att ge sig på att stå i en timme vore bara dumt. Näe, disken får vckert vänta till imorgon, eller senare idag eventuellt. Vi ser hur det blir. Middag med Boooben i veckan också, imorgon eller på torsdag. Har slut pengar på telen så måste vänta tills J är hemma innan jag kan svara. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0