Morgon

Ingen sömn ännu.. Dagen ägnades åt att raka katter (äntligen), tupplura och fixa naglarna. Inget vidare produktivt.. Eller ja, jag vek faktiskt tvätten men inte mycket mer än så! Saker blir som gjorda utan att jag riktigt hänger med, även om det är jag som gör dom. Tiden både springer iväg och kryper fram samtidigt, är så less på att vara gravid att jag mest bara vill gråta hela tiden, vilket jag förvisso också gör relativt ofta.. Ajja, snart så!

Dagen avslutades med att mina sammandragningar ändrade karaktär och numer sträcker sig bak runt ryggen samt att dom är ihärdigare och mer långdragna. Förhoppningsvis ett tecken på att någonting snart händer! :) Men, vågar samtidigt inte hoppas för mycket, kan ändå vara tre veckor kvar (ta i trä). Håller tummarna för att det händer i veckan!

Imorgon ska jag försöka julpynta och sen ha myskväll med Joel, kan ju eventuellt bli vår sista helg då det bara är vi så det ska vi ta vara på! Även om våran lilla familj kommer bli ännu finare med lilleman i världen så är det ändå en del av våra liv som är över. Känns faktiskt inte alls vemodigt, livet kommer bli annorlunda men vi är ju fortfarande vi. :) Men, en sista kväll för bara oss skadar definitivt inte. ^^

Nu blir det nog sova förhoppningsvis. Planen var att ta oss ut med hunden till hundparken tidigt imorgon men tror inte det blir av för att vara ärlig, får bli lite senare helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0