Mer hemmafix

Mycket gjort på kort tid!

Har varit och lämnat in moderskapsintyget på Försäkringskassan, hämtat upp låsmuttrarna till spjälsängen (ÄNTLIGEN!), fått hem ett efterlängtat topplack (Nubar Diamont, som är allergifritt och helt ofarligt till skillnad från Seche Vite som har en trevlig varningstext på flaskan där det står att det kan orsaka "birth defects and other reproductive harm". O.O Hade lite sådär lagom med ångest när jag läste det EFTER att jag använt det första gången. Funkar verkligen hur bra som helst men inte värt det när man är så nojjig som jag är.) och hämtat ut musikmobilen till lillemans spjälsäng.
Har snabbmonterat den bara för att se hur det skulle se ut och blev verkligen hur mysigt som helst. :) Har även inhandlat material till ugglemobilen så ska sätta igång med det lite senare. Joel pratade med snubben på Kaplan tidigare idag också och vi kunde komma och hämta delarna på måndag då han inte skulle tillbaka något mer i veckan så jag förutspår att det blir spjälsängsbygge på måndag afton. :D Får se om J far iväg ikväll och hämtar slagborren som vi lånat ut till en kompis, isf blir det att sätta upp hyllorna imorgon eller så också. ^^

Inte mycket kvar! Lite extra sänglinne då vi bara har en uppsättning, ett spjälskydd, babyskyddet (ska egentligen bara beställas då vi valt ut ett redan), ett par filtar och en febertermometer är det som saknas. Och hans första nalle förstås, det är mycket viktigt! ;)

Oh, hungrig! Dags för en macka. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0