Juletider

Hade en riktigt trevlig kväll igår, känns så himla bra att det blev av! Åt mat, klädde julgran, pratade och skrattade. Mycket ner kan man nog inte begära av en mysig kväll. ^^ Ska lägga upp en bild på granen senare, syster gjorde ett fantastiskt bra jobb med pärlgirlanderna (mycket bättre än vad jag skulle ha haft tålamod till) så är riktigt mallig över vår fin-fina gran! :D Och vi (lilleman om man ska vara petig) fick världens finaste nallebjörn av världens finaste moster. Är nästan sugen på att stjäla den till mig själv, men tror nog liten kommer få mer glädje ur den än jag på lång sikt. Alla behöver en tjock och fin nalle att krama på. ^^

Nu inatt har jag lyckats sova två hela timmar så det är inte fy skam heller! Mellan fyra och sex fick jag lite välbehövd vila, är alltså rätt nyvaken men icke desto mindre klarvaken. :P Är rätt trött fortfarande så ska hålla mig sysselsatt en stund och sen försöka somna om igen. Vore ju fantastiskt om jag lyckades höra bort allt mitt sovande innan Joel kommer hem på lunchen. :)

Lite virkning och How I met your mother och sen förhoppningsvis några timmars sömn till! :)

(kom igen nu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0