D-day

Beräknad förlossning idag då. Inte mycket på den fronten har hänt måste jag säga, men efter en lång och extremt dryg natt, några timmars bruten sömn och en mindre rolig kväll så tror jag inte jag skulle orka något heller. Är så trött att jag bara vill svimma men sova går ju nästan aldrig. Näe, efter imorgon kväll kan det gärna få starta men imorgon vill jag få umgås med min karl och min syster utan att plågas av allt för mycket smärta.

Näe, alldeles för deppig för att orka hålla igång någon sorts pepp här. Blää. Ska försöka skriva något lite muntrare senare, men just nu så går det bara inte.

Vecka 40+0. Nu får det ta och vara sista bilden, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0