Stånk och stön

Snart klar med städningen. Skönt! Ska bara vika tvätten och dammsuga sovrummet sen jädrar tänker jag inte göra något mer idag! Disken och köksytorna är fortfarande kvar men det tänker jag lämna åt Joel, eller så gör jag det imorgon, vi får helt enkelt se.

Två dagar ledigt innan det är dags för Röda Korset igen. Försöker vänja mig, försöker uppskatta det men det går inte. Blir jobbigare och jobbigare att ta sig dit och så fort jag är där glor jag på klockan hela tiden i väntan på att få fara därifrån igen. Ska vara där tills första Juni iaf, hoppas det inte blir längre men blir det det så får jag leva med det också. Det kanske blir bättre.

Toabesök, tvätt och dammsugning. Duger ju inte att bara sitta här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0