Sömn?

Praktiken startar om lite mindre än åtta timmar och jag känner mig klarvaken. Kan inte ligga bekvämt, är trångt i sängen och det är varmt. Kändes inte kul alls. Måste försöka tjura till mig några timmar, det här går ju rent inte..

I övrigt så blir det imorgon utflykt till Kalvträsk för mig, Joel, min mor och min syster. Känns skoj. Är dags att plocka ut allt som vi vill ha kvar innan dom nya ägarna tar över. Allt som vi inte vill ha/behöver ska lämnas så det är ju i alla fall tacksamt att slippa röja ur kåken då den är gigantisk. Blir nog trevligt, och skönt med en dagsytflykt då det var länge sen sist! Jobb till tolv och sen elva mil bil rakt in i skogen. Tjoho!

Och fredag ser jag fram emot! Blir Solbacken tur för att inhandla mat och blommor för att påbörja altanprojektet! Sedan ska Ida komma förbi och käk middag och hjälpa oss pula på med baksidan. Yay. :) Kommer bli hur mysigt som helst! ^^ Just nu säger min dumma väderapp att det ska regn men det kan fort ändras, och det hoppas vi det gör också!

Yes, lyckades få Ikaros att lägga sig under Joels täcke istället! Seger!

Nåväl, nu ska jag försöka sova igen. Det här kändes ju mest bara tradigt.

(har ny telefon för övrigt, och har lyckats få tag i alla nummer igen så är återigen kontaktbar på egen lur. ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0