Snörvel

Efter städrycket i lördags hade jag lite ont i halsen men tänkte inte mer på det och vaknade självklart med en brakförlylning. Inte road. Men bättre blir det tack och lov! Hoppas på att vara helt återställd snart då jag inte har råd att missa fler dagar på praktiken, blir alldeles för dyrt.

Ser nyaste avsnittet Outsiders på femman och ja.. Det handlar om äldre svenska kvinnor (60+) som far till Gambia för att hitta kärlek hos unga män (20+). Jag säger inte att det inte händer, men jag tycker dom är naiva som inte förstår att det oftast handlar om pengarna för karlarna. Vissa kvinnor inser det utan tvekan men de tre finlandsvenska systrarna som det handlar om nu verkar inte se det över huvud taget. En av dem blev lämnad då hon berättade att hon tänkte stanna i Gambia och inte ta med sig karlen till Sverige som var planen från början och ärligt så blev jag väl inte direkt förvånad. Jag tycker väldigt synd om dessa kvinnor som är så ensamma att som gör så mot sig själva men samtidigt så... Ja, är man så blåögd så...

Oh, slut reklam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0