Sköna Maj välkommen till vår bygd igen

Maj månad och äntligen börjar vädret se lite trevligare ut! Så skönt med lite värme i livet igen, snön är snart borta och om inte allt för länge blir nog träden gröna igen! Magiskt hur mycket vädret gör för humöret. :)

Ska så snart vädret varit stabilt ett tag röja upp på baksidan och påbörja sommarens uteprojekt. Har aldrig brytt mig om baksidan och altanen tidigare men i sommar skulle det vara kul att göra fint med blommor och prydnader. Är riktigt peppad på att få starta, men ska som sagt vänta lite mer på vädret, och på att Joel blir fit for fight så han kan hjälpa mig lyfta. Han blir stadigt bättre och inom kort hoppas vi på komplett tillfrisknande. :)

Och snart är det torsdag igen! Yay, känns bra. :) Tiden går långsamt men fort ändå. Känner mig redan övervänt. :P Ajja, den som väntar på nåt gott...

Nu ska jag försöka peta i mig resten av kycklingen och riset och sen ta itu med disken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0