Motivation?

Håller (väldigt) sakta men säkert på att städa mig genom lägenheten. Känner inte peppen men det börjar vara alldeles för länge sen stället grovstädades. Har hittills lyckats plockat bort i köket och vardagsrummet samt dammtorkat och organiserat tv-spelskonsollerna samt tv-bänken. På en timme. O.o Nej, effektiv eller road är jag inte men kommer vara skönt att ha det gjort då jag gått med lite ångest över det ett tag nu. Borde tvätta fönstren också, fast om jag ska vara ärlig lär det inte hända!

I övrigt vet jag inte riktigt. Jag känner mig långt från hundra och har inte gjort det på ett tag, och samma kan nog sägas om karlen i huset. Just nu är livet tungt helt enkelt, men jag hoppas på en ljusning snart. Just nu vill jag inget annat än att ha en normal tillvaro, men samtidigt så är jag inte riktigt säker på vad det är heller, och inser själv att det inte är en möjlighet i nuläget.

Nåja, man får helt enkelt fortsätta köra på och vänta på ljusare tider. Nu är det nog dags att dra fram dammsugaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0