Jesus flygardag

Förkylningen är bättre, sämre med vädret.. Gårdagen tillbringades först med Emanuel och Ikaros ute i solen och sedan blev det picknick med pastasallad i det fina vädret gör mig, älsklingen och några vänner. Och vovven förstås, raringen är fortfarande helt slut efter allt spring efter bollen. :P Var mysigt, även om mina höfter inte tackade mig efter all promenering och sittande på kall backe hela dagen men sådant går ju som tur är över till slut. :)

Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända, regnet droppar slentrianmässigt ner och dödar effektivt all lust till utomhusbestyr. Köket ska städas men inte av mig så egentligen så skulle jag kunna göra bara ingenting, fast det känns fasligt tråkigt. Kanske ringa hit min syster och se en film? Ja, det låter trevligt. Ska ringa och höra vad hon säger.

Ja! Min telefon är puts väck så om ni vill nått får ni ringa min karl. Hoppas den dyker upp snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0