Åååh...

Vill skrika, gråta och slå på allt i min närhet sv frustration. Är på ruggigt humör och allt känns fan skit, blev bara så grymt less bär jag kom hem och var tvungen att börja städa direkt trots hunger och trötthet. Kunde ju ha valt att inte göra det men jag kan fan inte lugna ner mig och komma till ro ordentligt när et ser ut som fan runt omkring mig, kan inte koncentrera mig på att äta heller. Ville bara sätt mig ner och gråta i ett hörn i köket, men det går inte för det är inte dammsuget osv... Skrek åt tomma förpackningar i frysen och slängde gammal mat tvärs över rummet och efter det kändes det lite bättre. Disken fick sig en utskällning också i förbifarten och nu har jag efter en halvtimmes vrålande och stökande lyckats sätta mig i soffan med några mackor och mjölk. Ska försöka lugna ner mig tills Joel kommer hem.

Ser iaf fram emot att ta itu med baksidan i afton, och äta grillat med Ida. Wiiie... Näe, inte pepp just nu men det kommer nog snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0