Till fjälls

Ligger för första gången på väldigt länge i överslafen i en våningssäng. Senast var typ i mormors sommarstuga och det var många år sen jag var där sist, ännu längre sen jag sov där. Nostalgiskt på något sätt.

Har varit en lugn dag i allmänhet. Åtta och en halv timme buss var väl inte direkt det roligaste jag gjort, smärtan i ryggen mot slutet var inte nådig. Usch. Men, hade det rätt bra ändå, såg massa Sons of Anarchy och försökte känna lugnet. Var rätt tomt på alla bussar så lugn var inte så överdrivet svårt att finna. Bra serier är bra distraktion.

Känner att jag verkligen behöver det här, även om det känns rätt jobbigt för mig som blir obekväm runt allting som är nytt. Vet inte hur myclet hålligång det blir under dagarna som kommer, förmodligen knappt något alls. Behöver tid för mig och min hjärna, försöka fokusera på mig och hur jag mår, inte på allting annat. Största problemet i nuläget är väl att jag mår rätt dåligt, men inte har någon egentlig aning om varför. Jag är så arg och frustrerad hela tiden, gråtfärdig och less och vill ingenting göra, samtidigt som det gör mig förbannad att ingenting händer. Jag ser inte logiken i det, kan inte förklara. Vet bara att jag inte vill må såhär, vill inte låta det gå ut över de som är närmast. Måste försöka bena ut vad som pågår i mitt huvud riktigt, och ta det därifrån. Svårt att försöka fixa något när man inte vet vad som är fel.

Nej, nu ska jag slå igång en film här på laptopen och sen sova gott så länge jag bara kan. Tänka Cissi-inriktade tankar. :P

God natt på er alla från mig och min nalle. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0