Sunday, bloody sunday

Dagarna känns märkligt korta men samtidigt oändligt långa. What gives?

Blev väckt vid ett av en panikslagen Booob som försovit sig och så insåg vi att vi sovit jävligt länge också. Efter dusch och påklädnig for jag förbi ovan nämnda Bobban, hämtade mina grejer, fick några kramar och sa hej då så länge. Därefter blev det ett fruktlöst besök på macken då dom inte kan leta reda på paket enbart via namn utan måste ha kollinumret. Morr... (är mitt paket med piercingsmycken som fortfarande inte kommit för övrigt, och det gör mig inte direkt gladare)

Sen blev det snabb sväng på Coop och sen hem. Väl hemma plockade jag undan lite (med betoning på lite) och gjorde sen enchiladas och sallad till middag medans älsklingen diskade. Nu sitter vi då här i soffan igen och gör inte mycket. Joel spelar och jag ska fortsätta i min bok, som för övrigt är riltigt bra än så länge! Har bara hunnit till kapitel elva men den är grymt lovande. :)

Verkar som att många är lite down in the dumps för tillfället. Jag känner mig som om jag har konstant pms och det verkar som om jag lyckats infektera Joel också. Ingen av oss har varit riktigt på humör senaste dagarna men jag hoppas verkligen det går över snart! Längtar till våren och att kunna njuta av att vara utomhus igen! Just nu känns det som det är det enda som kan spä ut den här grå sörjan som vi simmar runt i och göra den lite mer lättframkomlig.

Nej, lite sci-fi thriller gör nog allt bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0