Lördag

Har just sorterat den lätt överfulla mappen med filmer på datorn och ska strax slå igång Young Adult men tänkte uppdatera lite snabbt här först.

Vaknade vid halv fem nu i eftermiddags efter ungefär fem timmars (då och då avbruten) sömn. Vet inte vad det var med mig igår natt men sova kunde jag då inte göra. Lyckades kravla mig upp ur sängen ett tag efter det och har sedan dess inte gjort mycket. Känner mig inte riktigt i balans med resten av kosmos idag, vet inte vad det är med mig. Joel är hemma hos en vän så för tillfället är jag ensam, men det kunde varit värre. Känner mig bara märkligt avtrubbad och frånkopplad, som om livet sker omkring mig och jag bara är en åskådare som inte är delaktig i det. Det har känts så så länge jag kan minnas i större eller mindre grad men hoppas på att det lugnar ner sig snart igen för just nu känner jag mig bara missanpassad och konstig.

Natten då? Ja, den tillbringades med att se igenom hela fjärde säsongen av True Blood i ett sträck och jag måste säga att nu efter fyra säsonger av det så har jag mot min vilja börjat tycka riktigt bra om Alexander Skarsgård. o.O Det är då något jag aldrig trodde skulle hända då jag tidigare haft väldigt, väldigt svårt för karlen. You live and learn I guess!

Hu.. Så fort älsklingen min kommer hem ska jag avkräva honom en lång kram och massa pussar. Bästa botemedlet mot deppigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0