:)

Efter det senaste inlägget är allt bättre igen. Var på så sjukt dåligt humör, och varken myrorna i sängen eller den övriga irritationen hjälpte. Blä. Men nu är det som sagt bra! :)

Tror dock att jag håller på att bli sjuk, sover massor men det känns som jag inte sovit alls och igår kväll mådde jag galet illa. Usch usch, hoppas det inte är något som sitter i!

Idag ser vi vad som händer. Ska ta en ordentlig långpromenad med vovvarna i värmen så det hoppas vi blir snart! Utöver det är dagen väldigt oplanerad, men något trevligt lär vi väl hitta på. :)

Måste komma ihåg arbetsförmedlingen idag så jag får ett startdatum till praktiken! Är inte direkt supermotiverad men det blir nog bra ändå. Tror det kommer vara bra för mig.

Näe, dags för jeans och prommis snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0