Anspråkslös fredag

Denna dag har ägnats åt att göra så lite som bara möjligt, sjukt skönt. Sitter i morgonrock och äter fryspizza, känns sådär lagomt trashigt men lite trashighet har aldrig skadat någon. :)

Dagen strtade vid ett-två tiden då syster kom för att återhämta datorn och lämna av Ikaros, trot att jag möjligtvis kan ha pratat med någon i telefonen innan dess men jag sov i princip så minns då inte vem det var som ringde.. Men gissar att jag som vanligt hävdade att jag inte alls sov!

Sen dess har det inte hänt mycket, glott på serier, spelat LA Noire och kurerat min efter omständigheterna mycket lindriga bakfylla. Skönt. Joel har varit värsta ambitiös och varit och handlat bakismat åt oss inte mindre än två gånger. Helt crazy vad karlen ids. :P Själv har jag då inte ens orkat ta på mig riktiga kläder.

Tog massa bilder på Morgan igår som jag ska lägga upp senare, just nu orkar jag bara inte tjafsa med laptop och digitalkameran. Det får bli imorgon eller så! Nu ska jag sätta igång och läsa i Halfhead av Stuart B. MacBride och sjunka ner i en mysig kokong av dystopi. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0