<3

Mår bra i min bubbla med karl, katter och hundar. Känner då inte i skrivande stund att jag saknar särskilt mycket som skulle kunna göra mig lyckligare. Livet är fint, även om det inte skulle skada att bo i princip var som helst förutom här, men det kunde vara så mycket värre.

Dagen har varit seeeeg. Blev en plaskvåt måndag och efter att jag lyckades hälla i mig nästan en sjua Baccardi så mådde jag ju inte toppen när jag vaknade... Ajja, snedsteg gör vi alla, gårdagen var dryg och jag behövde göra något riktigt dumt, och supa sig så aspackad att man har smärre minnesluckor är ju då inte en av de smartare sakerna man kan göra.

Men men, nya tag nu. Sluta röka går fint, senaste veckan/veckorna har jag bara rökt under alkoholpåverkan och det är grymt härligt att slippa. Känner inte längre av andningsproblemen jag plågats av det senaste året och det om något har gjort underverk för att lätta sinnet i allmänhet. Nästa steg är att komma igång med den fysiska biten också. Jag är bra på att säga att jag måste börja träna men det är mycket prat och lite verkstad och det måste det bli ändring på. Måste bli slut på denna degiga plufsighet innan mitt självförtroende dyker rakt ner i botten igen, har känts jobbigare och jobbigare på sistone. >.< Blä för taskig självkänsla, dags att ta itu med skiten!

Fick för övrigt hem min piercingbeställning idag, till slut. :D Är riktitgt nöjd med det mesta, får ladda upp lite bilder senare men kan ju säga att jag just nu i mina öron har ett par 12mm rosa tunnlar som lyser i mörkret. ;) Har även bytt ut min gamla nosring i silver till en väldigt diskret liten plupp och satt in ett smycke i min monroe igen så nu saknar jag egentligen bara min andra off-centre labret för att jag ska vara nöjd med mina piercingar igen. Får se när jag kommer mig för att ta om den då jag dessvärre låtit den växa igen. :/ Kan bli en bra morot att belöna mig själv med om jag lyckas med några träningsmål! :)

Nu ska jag återgå till Mythbusters, och sen sova gott. Upp i tid imorgon och ringa SkeBo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0