:3

Gårdagen var bra efter omständigheterna. Sov närmare femton timmar igen och for därefter in till tan, shoppade lite och åt sedan sushi med Ida. Därefter vandrade vi runt lite mer och for sedan hem hit och satte igång och storstädade lägenhet så det var alldeles fint när Joel kom hem. :) Efter middag och slöande i soffan fpr Ida hem vid tio och en stund efter midnatt gav vi upp och gick och lade oss, somnade vid tre då jag varit vaken i 12 timmar.. :P

Vaknade vid åtta och är sjukt trött och pigg samtidigt. Kroppen skriker efter mer sömn men hjärnan tycker gott jag kan ta och stiga upp. Nåväl, så får det väl bli då!

In till stan vid tio för att inhandla onepiece och hårfärg. :D Ska även köpa alvedon till tjejmagen, inte att förglömma.

Blir att vara barnvakt åt min syster också. Och ja, jag menar åt min snart 25 år gamla storasyster. Dags för tandläkarbesök så då blir hon så fullproppad med lugnande att hon inte riktigt vet vem, eller vars, hon är
Så hon får inte vara ensam på resten av dagen. Brukar bli spännande! :P

Nej, upp och mata magen med fuksot innan jag svälter ihjäl!

(Håller tummarna och hoppas, hoppas, hoppas. Nu får det ta och gå bra! <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0