Trött!

Efter mer lek med hunden, en del virkning och några avsnitt på iPaden börjar jag vara riktigt trött. Joel är åter hemma så det är skönt, då kan jag somna lugnt utan att oroa mig. Upp och jobba klockan nio! Ska bli skönt att starta veckan, och imorgon ska jag banne mig inte vara sen!

Efter arbetet blir det att möta upp Nanna på Campus och sedan återvända hit hem med vovve och bebis och fixa det sista med hennes dreads. Blev riktigt nöjd med hur dom blev sist så ska bli skönt att få det klart. Och så blev ju hon nöjd vilket faktiskt är huvudsaken. :P

Längtar efter månadsslutet då jag kan fräscha upp färgen i håret, kassan tillät inte riktigt detta sist då jag la nästan lite för mycket pengar på blommorna.. Men det var lätt värt det! Ajja, ska bli skönt att bli orange igen, istället för urtvättat rödblond. >.<

Nej, nu ser min hund alldeles för ihopmyst och gosig ut så nu måste jag nog ta och lägga mig i sängen med honom. Får se när karlen lyckas slita sig från Diablo men förhoppningsvis är han ju isäng innan jag vaknar! ;)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0