Sömnlös

Ligger i sängen med Ikaros och Mongo och kan inte sova. Börjar jobba klockan nio imorgon så måste verkligen få några timmar snart, annars kommer jag utan tvekan ha en gråtmorgon igen. Jag+lite sömn+jobb är inte en bra blandning.

Oh well. Imorgon kommer Erika ut och kollar hur det går för mig, och meddelar hur det ser ut med ledighet för mig. Satsar på att få vara ledig nästa vecka samt veckan efter det men det är den andra veckan som är viktig då jag och Joel ska fara på en efterlängtad resa till Linköping. Ska bli så sjukt skönt att komma ner, och skönt att komma bort. Ser fram emot att lata oss i Joels fars sommarstuga och mysa runt i allmänhet borta från all stress och ångest här uppe. Det är då välbehövligt, det kan jag lova.

Ska möta upp Nanna på måndag också, trevligt nog! Blir att skicka iväg en beställning till Crazy factory igen då vi båda verkar ha fått pippi på bodymods på sistone. Nya töjningar, kulor och andra smycken ska klickas hem, och så hoppas vi på en riktigt snabb leverans så vi hinner få det innan vi far ner! Ska påbörja att töja mina båda 12mm tunnlar till 20mm till att börja med men vi ser vars vi slutar. ;) Ska bli skönt, skönt, skönt. ^^ Har ju som sagt andra planer också men allt i sinom tid! :)

Nu ska jag försöka tjura till mig sömn och sluta grubbla. Ultraljud om lite mindre än tre veckor, är lite lätt nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0