Slut på veckan!

Söndag afton rör sig mot kväll och vi har just lyckats peta i oss middag, kyckling med gish och pommes chateu, omnomnom!

Har varit en riktigt bra helg på det stora hela. I fredags blev det grillning med syster och Kim här hemma, var riktigt trevligt som alltid och gott med mat! Igår blev det partaj hemma hos Emanuel och Ante och trots en hel del turbulens innan jag och hjärtat väl tog oss dit så var det en riktigt bra kväll! Blev lite kaos och allmän förvirring ett tag men det är väl att räkna med på fest. Blev riktigt trött dock, kändes att det var länge sen jag var igång till nästan midnatt (ojojoj, partypinglan) och hade så mycket folk omkring mig så blev lite mitt i natten mat och sen sängen för oss. Blir lite trött av att tänka på det. Gäsp.

Nej, nu så ska jag ägna mig åt något avsnitt på kanal 5 play och sedan mata bebis i magen med milkshake. 15 veckor igår! Det ni. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0