Onsdag

Ledig från RK, riktigt nice! Upp imorgon igen som vanligt men med lite tur så far vi iväg till stugan efter jobbet imorgon och stannar till måndag så det hoppas vi på. :) Skulle vara så sjukt skönt att få komma iväg ett tag och slippa civilisationen, även om det bara är över helgen.

Gårdagen blev riktigt trevlig. Jobbade till tolv och for sen mot Campus och mötte upp finaste Nanna! Oturligt nog var det lunchstängt på CV men jag fick ta hund och barnvagn och traskade hem medans Nanna väntade där, lånade min cykel och kom efter när hon var klar. Så, dreadsen är med andra ord klara och prata en hel del fick vi också göra! Är nice att få lite ombyte i vardagen, jag älskar att umgås med min karl men är ju trevligt att se andra människor ibland också (kan vara värt att nämna att jag på sistonde har blivit rätt kräsen med dom jag vill umgås med samt så vill jag faktiskt mest bara vara hemma med Joel så klagar gör jag egentligen inte. :P). Hoppas det blir snart igen! Har under förmiddagen suttit och gjort klart min del av en piercingbeställning jag och hon ska skicka iväg och det ska bli så grymt roligt! Förra gången jag fick hem min beställning från samma sida så var det tamejtusan nästan bättre än julafton. ;)

Efter att hon for hem där runt halv sex blev det inte så fasligt mycket mer gjort. Både jag och karlen var dötrötta så det blev att gå isäng innan tio. Självklart kunde inte jag somna förrän efter ett men sov gott gjorde jag när det väl gick. :)

Oh, just ja, vi köpte pizza från nya grillen här på torpet också. Vi blev upplysta av Nanna att Blå Kiosken, numer Södergrillen, öppnat med ny ägare och grymt goda pizzor och vi kände självklart att vi var tvungna att testa. Tog mig ett bra tag att lokalisera telefonnumret dit men det var det värt då pizzan verkligen var sjukt god! Så det kan jag rekomendera, käka på Södergrillen. ;)

Nu ska jag titta på några avsnitt och sen ta itu med disken, ikväll blir det förhoppningsvis att gå på bio och se Prometheus för mig och hjärtat. Tokpepp! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0