Gäsp

Börjar vara redigt trött, men en sista uppdatering orkar jag nog med.

Har de senaste dagarna suttit och bläddrat väldigt mycket på BMEzine och börjar vara så sjukt sugen på att få ordning på mina piercingar. Ska under morgondagen fara förbi hos Nanna så vi får iväg våran beställning på smycken också så det börjar ju dra ihop sig! Först och främst blir det nog att återfå mina snakebites då jag idiotiskt nog lät den vänstra växa igen för lite över ett år sen, så det känns bra! Ska även prova på hur det känns och hur jag ser ut med min efterlängtade septum piercing (typ 7 år jag suktat efter den nu) så det ska verkligen bli skönt att få det gjort. Då blir det att ta ut den jag har i högra näsvingen och vi ser hur jag gör med labreten, den växer ju inte igen i första taget då den är nästan 8 år gammal nu så om den tas ut periodvis är det ju ingen större fara. Förmodligen får den vara kvar till en början med en 3mm silverkula, då stör den inte nämnvärt mycket iaf. :) Har ju också under några års tid haft försiktiga fantasier om en anti eyebrow på vänstra sidan men det får vänta tills i framtiden. Tycker inte om när det blir alldeles för mycket i ansiktet, kan lätt se lite belamrat ut. Tatueringsdrömmarna fortsätter ju också, men det måste vänta tills nästa år. Börjar dock få en klar uppfattning om vad det är jag vill ha till att börja med! :)

Nej, lite mer milkshake i magen sen isäng. Måste nog skriva en lista så jag kommer ihåg allt innan jag far imorgon, så förvirrad som jag är kan jag lätt glömma allting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0