Chippade katter och ont i magen

Skulle egentligen chippa mina tre små charmtroll föregående torsdag men självklart med den turen vi har så meddelade Djurskyddet just när det var vår tur att de hade slut på chip. Turligt nog så bestämde dom att förlänga med en dag till så i afton ska vi chippa katter så det bara sjunger om det (typ). Har suttit och fyllt i registreringspapperna nu och det enda som saknas är födelsedatum för Mys och Mongo då jag inte har den blekaste aning om hur gamla dom är. Tror dom är fyra-fem typ? Inte säker. Har messat Bobban så hoppas han svarar innan klockan sex för efter det så äro katterna ålderdlösa, men då kanske dom lever för alltid så vad gör det? :P

Börjar smått misstänka att min magkatarr har visat sig igen. Åt glass igår och efteråt fick jag en konstig, obehaglig smärta i magen som jag känt från och till i några dagar och visste att jag känt förut och då gick det upp för mig att det var exakt samma känsla som när magkatarren bråkade sist. :S FFFFFFFUUUUUU säger jag bara. Är inte alls peppad på att tjafsa med det igen, hoppas det bara är tillfälligt!

Ska ta och försöka äta något litet och ta itu med virkningen igen sen. Det blir så fiint. ^^



Oh! Nu fick jag svar, födda 2006 och 2007 (troligen) så dom blir 5 och 6 i år. Långt ifrån var jag inte! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0