Hem ljuva hem

Blogg.se's ios app buggar och låter mig inte logga in, därför det inte blivit något på ett tag, det och sommaren såklart.

Skönt att vara tillbaka hemma, men har varit riktigt härligt att vara borta också. :) Blev en skön vecka i Linköping trots resekrångel på vägen dit men det löste ju sig till slut det med. Sol, båt, stan och även bio har hunnits med. Riktigt lyckad resa, annat kan jag inte säga!

I övrigt har det hunnits med en tur till stugan över midsommar, nattjobb över Stadsfesten och annat smått och gott jag inte kan komma ihåg för tillfället. Hjärnan är trött efter den dåliga sömnen på bussen så blir nog sängen om inte allt för länge inför jobbet imorgon bitti.

Oh, min beställning har ju hunnit komma också medans vi var borta så sitter med 14mm tunnlar i öronen nu. Spänner sådär fint och öronen är varma men vill man vara fin... ;)

Fredag ser jag också fram emot då jag och Joel firar ettårsdag! Fortfarande inga direkta planer men något mysigt hittar vi alltid på, ska bli fint med en dag bara för oss. <3

Nej, nu ska jag bara invänta en snabb tur på Coop med modern och sedan gå och lägga mig med min bok. Så skönt att vara hemma!



Ultraljud på onsdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0