Djungel

Sitter och kikar runt i barnvagnsdjungeln och börjar sakta men säkert känna mig mindre och mindre förvirrad. En kombivagn (eller sittvagn med lift, i princip samma sak) har jag/vi kommit fram till iaf (diskuterade litegrann med Joel igår men jag tror verkligen på den) och beroende på utbudet här i stan så ser vi vad det blir. Lutar nog åt en BRIO Happy eller Emmaljunga City Cross med lift då den helt enkelt ligger bäst till i prisklass. Plus att jag läst mycket bra recensioner och i överlag verkar folk nöjda! Solblekt klädsel och dylikt är ju sånt som kan hända med alla vagnar oavsett märke, och tydligen får man en ny klädsel kostnadsfritt om den skulle solblekas så det behöver man ju inte gråta några större floder över. Ställbart handtag är ju ett måste då karlen är så lång men däcken är jag fortfarande osäker på, luftdäck kan ju få punktering men verkar behagligare att köra med.. Måste diskutera mera med Joel tror jag och se vad han tycker om mina idéer!

Så, sitter nu och inväntar att Joel ska komma hem från schtan för att se om han ville följa med och kolla på vagnar och sen bär det av till Solbacken som första stopp. Wiiie, rolig dag. Imorgon blir det att träffa Sanna och eventuellt få massa barnkläder och sedan Nanna för lite välbehövligt umgånge. Najs najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0